OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Kontaktujte nás: 608970779, 777615516 | info(@)phhelp.cz
0 Kč

PH Help

služby pro ženy, muže i společnosti

Pult centrální ochrany, dozorové centrum, videomonitoring spolu s profesionální obsluhou představují efektivní systém vzdáleného střežení a monitorování všech typů objektů. Kombinace techniky a lidské intuïce přináší nejlepší výsledky při ochraně života, zdraví a majetku.

Specifikace dozorového centra PCO

  • datové centrum splňuje přísný technologický standard Tier 3
  • cloudové řešení postavené na high-end komponentech DELL a INTEL, robustní failover technologie
  • ISO certifikace CSN EN ISO 9001:2009, CSN ISO/IEC 27001:2006
  • možnost komunikace JTS, GSM, IP, IP/GSM
  • možnost používání protokolů 4/2, Ademco Contact ID, Ademco express, CID-BSGuard, Conctat ID, Contact ID Jablotron, SurGard
  • možnost přenosu videosignálu prostřednictvím internetu nebo GSM
  • výjezdová místa zásahových vozidel pokrývají celé území České republiky
  • partner projektu KRUH

Základní programy dozorového centra PCO

  • MONITOR

Po přijeti poplachové zprávy dispečer PCO kontaktuje klienta telefonicky a informuje ho o vzniklé situaci, v případě možnosti prověřuje stav objektu pomocí videopřenosu. Dále je postupováno podle pokynů klienta. Služba umožňuje nastavit parametr výjezdu při nemožnosti kontaktu s klientem.

  • VIDEOMONITOR

Dispečer prostřednictvím dálkového přenosu dat má možnost sledovat v reálném čase dění na připojených objektech a učinit potřebné kroky k ochraně života, zdraví a majetku klienta.

  • RESPONSE

Po přijeti poplachové zprávy dispečer PCO kontaktuje klienta telefonicky a informuje ho o vzniklé situaci, v případě možnosti prověřuje stav objektu pomocí videopřenosu. K prověření sitace přímo na objektu je zároveň vyslána výjezdová skupina, v případě zjištění napadení objektu je informována PČR a učiněny potřebné kroky k omezení osobní svobody pachatele a zabránění vzniku škod na majetku klienta.