OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Základní programy dozorového centra PCO

  • MONITOR

Po přijeti poplachové zprávy dispečer PCO kontaktuje klienta telefonicky a informuje ho o vzniklé situaci, v případě možnosti prověřuje stav objektu pomocí videopřenosu. Dále je postupováno podle pokynů klienta. Služba umožňuje nastavit parametr výjezdu při nemožnosti kontaktu s klientem.

  • VIDEOMONITOR

Dispečer prostřednictvím dálkového přenosu dat má možnost sledovat v reálném čase dění na připojených objektech a učinit potřebné kroky k ochraně života, zdraví a majetku klienta.

  • RESPONSE

Po přijeti poplachové zprávy dispečer PCO kontaktuje klienta telefonicky a informuje ho o vzniklé situaci, v případě možnosti prověřuje stav objektu pomocí videopřenosu. K prověření sitace přímo na objektu je zároveň vyslána výjezdová skupina, v případě zjištění napadení objektu je informována PČR a učiněny potřebné kroky k omezení osobní svobody pachatele a zabránění vzniku škod na majetku klienta. 

 

  • POMŮŽEME VÁM S OCHRANOU MAJETKU
  • MĚJTE PŘÍTELE NA TELEFONU
  • BUĎTE PŘIPRAVENI LÉPE NEŽ DRUZÍ
  • POZNEJTE PRAVDU O SVÉM OKOLÍ